13 lipca 2012

INGLOT , Nail Enamel


Super trwały lakier do paznokci? Sprawdzamy!

 
Przyszło lato, a z latem odkryte buciki i gołe stopy.
Specjalnie dla Was, postanowiłam opisać lakier do paznokci INGLOT, żeby każda
z Was wiedziała,
w co warto zainwestować.
Inglot zajmuje się nie tylko lakierami, choć najczęściej kojarzony jest tylko
z nimi.
Ma w swojej ofercie cienie, podkłady, pudry i wiele innych produktów.
My zajmiemy siÄ™ dzisiaj lakierami.
Od bardzo dawna używam lakierów Inglot i od zawsze byłam z nich bardzo zadowolona. Są trwałe, szybko schną i mają przepiękną gamę kolorów, która jest bardzo bogata w odcienie.
Jeżeli chodzi o konsystencje, również jest zadowalająca, wypośrodkowana.
Lakiery dość długo utrzymują się na płytce paznokcia, choć trzeba pamiętać o ważnych zasadach.
Należy używać bazy pod lakier i utwardzacza na wierzch.
Jeżeli wykonujemy prace domowe jak zmywanie naczyń, bądź pranie ręczne pamiętajmy o rękawiczkach.
Wiem, że jest to niewygodne,
ale jeżeli chcemy mieć piękne dłonie i paznokcie jest to bardzo ważne. Niektórzy mają nawyk nagryzania
oraz obgryzania paznokci, starajmy się tego unikać!!
Jeżeli już zdecydujecie się na wybranie lakieru Inglot, musicie pamiętać, że występują w wersjach matowych, perłowych,
z brokatem oraz pękających.
Lakiery są bardzo wydajne, niektóre mam nawet 2 lata i nadal można ich śmiało używać. Pędzelek, jest zgrabny i bardzo dobrze rozprowadza produkt. Duże, poręczne opakowanie.
Wiele z Was na pewno używało lakierów Inglot także czekam na Wasze opinie pod postem!!
Cena 20zł / 16ml.








 

Ja uważam, że jest to produkt BUY! A Wy? Głosujcie Buy, Try or Die! Klikajcie pod postem!

13 komentarzy:

  1. Cześć! nie wiedziałam że prowadzisz bloga;) warto wiedzieć;)

    Co do lakierów inglot to uważam że jest to produkt die.
    Generalnie fajnie że iglot ma tak dużą gamę barw jeśli chodzi o lakiery, warto też zauważyć że chyba jako jeden z pierwszych rozpromował lakiery pękające. No i to byłoby na tyle.
    Kupiłam raz jeden lakier. Czerwony. I przyznam szczerze że nie różnił się on za wiele od zwykłych tanich lakierów. Bardzo nieładne krycie. Przy dwóch warstwach nadal było widać smugi. Poza tym po 2 miesiącach mimo trzymania w lodówce zważył mi się. Nie wiem czy to wada, ale nie wyglądało to zachęcająco jak barwnik opadł na dno buteleczki.
    Możliwe że była to wada tej jednej buteleczki, ale moja koleżanka również nie była zadowolona z tych lakierów. Po dwóch dniach zaczął jej odpryskiwać i miał bardzo gruby pędzelek (koleżanka ma małe paznokcie) i jej zważył się tak samo jak i mnie (ona nie trzymała w lodówce).
    Jedyna zaleta tego lakieru jest taka że w miarę szybko zasycha.
    Ja osobiście odradzam, sama kupuje dużo lakierów z różnych firm i mam niektóre bardzo tanie,a są i trwałe i dobrze kryjące.
    Ale pewnie ile kobiet tyle zdań na ten temat ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od roku pracujÄ™ na Inglocie i klientki sÄ… bardzo zadowolone.
    Czasami jest tak,że są smugi ale tylko w niektórych przypadkach, są to konkretne egzemplarze.
    Prawdopodobnie koleżanka nie utwardziła lakieru co jest bardzo ważne.
    Jeżeli chodzi o jego rozwarstwienie to jak lakier długo stoi nieużywany przeważnie się rozwarstwia i należy nim tylko wstrząsnąć:) Nie ma znaczenia czy to Inglot, Revlon czy coś zupełnie innego, z każdym lakierem może tak być. Pędzelki są powiedziałabym dość małe przy normalnych paznokciach.
    Szanuję każde Wasze zdanie i bardzo dziękuję za opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubiÄ™!:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  4. hej ;) świetna notka i ogolem blog! Zapraszam do mnie oraz do obserwacji mojego bloga! Bedzie mi milo jak wpadniesz ;)

    http://www.coconutrendy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. żółty lakier - najlepszy :)
    pozdrawiam i zapraszam:
    http://to-i--owo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mam taki żółty!

    zachęcam do dodania mojego bloga do obserwowanych :)
    http://mademoiselle-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam kilka z inglota, są świetne , trwałe ;)
    Zapraszam do mnie:
    http://buytryordie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe, ale to mój adres strony:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. super blog! zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobno INGLOT ma świetną ofertę. Zapewne skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam lakieru Inglot, mają cudowne kolorki a przy tym są bardzo trwałe, tak jak wyżej opisałaś :) świetny blog, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne mają lakiery rzeczywiście :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :

    http://widze-czuje-slysze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. powstał nowy blog bodyy-rockk.blogspot.com serdecznie zapraszam : )
    obserwujemy?
    czekam na odp. na blogu :p

    OdpowiedzUsuń