17 maja 2012

Tusz do rzęs Extra-Volume Collagene L’Oréal Paris


Dzięki cząsteczkom kolagenu rzęsy zyskują objętość od wewnątrz i na zewnątrz? Jak zawsze- sprawdzamy!





Po użyciu tuszu moje rzęsy rzeczywiście zwiększyły swoja objętość,
ale czy od wewnątrz? Tego nie jestem w stanie określić.
L’Oréal Paris obiecuje nam, że rzęsy zyskają natychmiastową objętość od wewnątrz dzięki cząsteczkom kolagenu, który absorbuje wilgoć, wypełnia je od wewnątrz. Kompleks „Hydra-Collagene” – czyli suche cząsteczki kolagenu mają wchłaniać wilgoć jak gąbka rozpulchniać się, nadając rzęsom objętość. Fromuła zawiera kwas hialuronowy o właściwościach zatrzymujących wodę.
Tusz ma również zwiększać objętość na zewnątrz, co ewidentnie robi.
Opatentowane połączenie wosków strukturyzujących z woskami sprężystymi pozwala na idealne pokrycie rzęs tuszem, tak aby każdej
z nich z osobna nadać objętości, przy tym je skleja.
Dwa razy większa szczoteczka jest pełna i okrągła, co ma pozwolić na nabranie optymalnej ilości maskary. Niestety nie zgadzam się z tym. Moim zdaniem, szczoteczka nabiera jej zbyt dużą ilość.
Ma być również bez grudek, co też jest nieprawdą. Są grudki i posklejane rzęsy.
Tusz występuje w trzech kolorach: Czarny, brązowy i niebieski.
Cena to około 50zł.


PRZED
PO



 



 
Ja uważam, że jest to produkt TRY! A Wy? Głosujcie Buy, Try or Die! Klikajcie pod postem!

1 komentarz:

  1. Miałam okazję wypróbować go od koleżanki. U mnie się sprawdził, ponieważ ja lubię teatralny efekt, a szczoteczka faktycznie nabiera dużo tuszu. Kupiłabym jakby był tańszy.

    OdpowiedzUsuń