4 czerwca 2012

Kobo Professional

Trwały cień do powiek? Sprawdzamy!




Kobo Professional jest producentem kosmetyków do makijażu codziennego, wieczorowego i fotograficznego. Postanowiłam sprawdzić cień do powiek o numerze 106 Papaya shake. Wysokiej jakości pigmenty w połączeniu z zaawansowaną technologicznie formułą pozwoliły stworzyć cienie o naprawdę wysokiej trwałości.
Formuła zawarta w cieniach to oil free, zapewnia ona łatwą i doskonałą aplikacje, cień doskonale przylega do powieki nie obciążając jej.
Gdy pierwszy raz zastosowałam cień nr 106, wydawał mi się zbyt intensywny i chciałam go zetrzeć. Bez skutku, cień dokładnie przylegał do mojej powieki i nie chciał zejść. Już wtedy wiedziałam, że odważne opisy na stronach internetowych nie kłamią. Cień rzeczywiście jest bardzo wytrzymały,
bardzo łatwo się nakłada, nie osypuje się. Już mała ilość produktu pozwala na efektowne podkreślenie oka.
Jest to kosmetyk bardzo wydajny. Na razie mam go kilka miesięcy
i wydaje mi się, że starczy na bardzo długo, może parę lat?! : )
Cień jest w małym, przekręcanym, plastikowym, czarnym  pudełeczku.
Można go również dostać w przezroczystym plastiku w formie zapasów
do skomponowania własnej palety cieni. Jest wtedy tańszy.
Mogę się jeszcze pochwalić, że zajęłam II miejsce w konkursie makijażowym. Użyłam właśnie tego cienia do powiek i wygrałam wiele innych kosmetyków marki Kobo Professional, które są genialne!
Kosmetyki Kobo Professional można dostać w Drogerii Natura.
Koszt to 17,99zł, a wersja w formie zapasów 13,99zł


Zdjęcie konkursowe



106 Papaya Shake











 





Ja uważam, że jest to produkt Buy! A Wy? Głosujcie Buy, Try or Die! Klikajcie pod postem!


6 komentarzy:

  1. Fajna fotka AGATO !!!
    Cichy wielbiciel

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Obserwuję i liczę na rewanż ^^

    Zapraszam --> http://modaponadwszystko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog, i makijaż :)
    Dziękuję za komentarz i odwiedziny.
    Obserwuję i zapraszam do siebie :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie się prezentuje:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż cudowny .! :DD

    http://kaasiaacee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hihi :) Mega makijaż :) Też jestem z Poznania ;)

    Obserwacja za obserwację? ;> Ja już :)

    lavieauchocolat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń