24 maja 2012

Bourjois Paris, Blush

Trwały róż w kamieniu?! Sprawdzamy!


 
Róż umieszczony jest w małym, poręcznym, okrągłym i praktycznym opakowaniu.
W środku jest lustereczko oraz
wyprofilowany pędzelek do nakładania produktu.
Przepięknie pachnie, jest delikatny w dotyku.
Róż bardzo długo utrzymuje się na policzkach, nadając im gładkość oraz piękny koloryt.
Ważne jest to,że nie pozostawia smug.
Gama kolorów produktu jest bardzo bogata, każdy może wybrać coś dla siebie.
Ja miałam w swojej toaletce 3 odcienie różu i z każdego byłam bardzo zadowolona. W tej chwili mam numer 92 Santal, który wpada
w brąz. Ładnie podkreśla kształt twarzy. Jest bardzo wydajny, gdyż już mała ilość produktu pozwala na piękny i długotrwały efekt.
Róż starcza mi na 8 miesięcy codziennego stosowania. Można kupić go
w każdej dobrej drogerii. Ja kupuję go w Rossmann’ie, często można trafić tam na promocję. Zapłaciłam za róż 30zł.
Regularna cena to około 50zł. Pojemność 2,5g.


Po
Podkład+ róż








Przed
Sam podkład












Ja uważam, że jest to produkt BUY! A Wy? Głosujcie Buy, Try or Die! Klikajcie pod postem!

2 komentarze:

  1. A ja za nim nie przepadam... Jest twardy i kiepsko się go aplikuje... Znam lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie to też nie najlepszy produkt. Wybróbowałam i zdecydowanie jestem na nie ! Kiepsko się aplikuje, także pozostawia przy tym nierównomierny odcien.

    OdpowiedzUsuń