14 maja 2012

La Roche-Posay, Toleriane TEINT FLUID!

Bardzo dobrze kryjący podkład w płynie? Sprawdźmy to!

Toleriane TEINT FLUID

Wskazaniami do stosowania podkładu Toleriane Teint są niedoskonałości, skóra bardzo wrażliwa i o niskiej tolerancji do różnego rodzaju produktów.

Sama mam problemy z cerą, gdyż jest tłusta, łojotokowa.
Używam tego produktu od 2 lat i nie zmieniłabym go na żaden inny.
Po nałożeniu Toleriane Teint poprawia się wygląd wszystkich niedoskonałości,
cera staję się ujednolicona a to wszystko dzięki właściwością kryjącym.
Bardzo łatwo się nakłada za pomocą palców, gąbki czy też pędzla.
Dość długo utrzymuje się na skórze, co przydatne jest na imprezach i w pracy.
Ważne jest to,że nie zatyka on porów. Skóra może swobodnie oddychać.
Dodatkowym atutem jest ochrona przed promieniowaniem UV SPF 25.
Łatwy w aplikacji, ma delikatny specyficzny zapach. Bardzo wydajny,
przy codziennym użyciu starcza mi nawet na 3 miesiące!
Jest to dermokosmetyk, do cer problematycznych. Najczęściej można kupić go
w aptekach. Ja osobiście kupuję go w SuperPharm, gdyż często występują tam promocyjne ceny nawet do -40% .

Cena produktu to około 85zł. Uważam,że jest jej wart!



 



 Oto w jakich kolorach występuje:





Przetestowałam go na własnej skórze! Oto wyniki!

PRZED
PO



 
Ja uważam, że jest to produkt BUY! A Wy?
Głosujcie Buy, Try or Die! Klikajcie pod postem!




2 komentarze:

  1. Te fotki są nadzwyczaj przekonujące !!!
    Kupuję już dziś !

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę rewelacyjne działanie ! Ja też lecę do sklepu !

    OdpowiedzUsuń